Wednesday 6 November 2013

Rindu?

     " Rindu itu ialah cinta yang berlebihan. Ada rindu yang disertai dengan menjaga diri dan ada juga yang diikuti dengan kehinaan. Maka rindu tersebut bukanlah hal yang tercela dan keji secara mutlak. Boleh jadi, orang yang rindu itu, rindunya disertai dengan menjaga diri dan kesucian, dan kadang-kadang ada rindu yang disertai kerendahan dan kehinaan. Termasuk amalan hati, yang manusia tidak mampu menguasainya. Tapi manusia akan dihisab atas sebab-sebab yang diharamkan dan atas hasil-hasilnya yang haram."
I don't knoaw wanna to write what. I really gonna miss it so much. All the memories I have discovered for many years. And now, I have to catch it so I couldn't suffer like this again. 
Serious! Aku memang tak mahu lupakan semua kenangan tu. Malah, aku cuba nk kejar semula dan bangkit untuk dapatkan dia semula. Aku nk sebuah silaturahim yang hancur itu dibaiki semula. Aku harap sangat semua ini hanya mimpi buruk yang aku alami untuk rapati dia.
Mmg seperti lirik dalam lagu 'Two is better than one'.

'Maybe, It's true that 
really miss you'
'It's true that I can't live without you.'
'I'm thinking Two is better than one....'
Semua ini xkn mudah utk dihadapi jika aq lemah semangat dan jatuh di tngh pertempuran. Aku perlu kuat utk mencapainya! Mahu,tak mahu, aku kene jugak DAPATKAN MASA LALU YANG TELAH LAMA MENINGGALKAN AKU KE BELAKANG~!!!

No comments:

Post a Comment